3 Kasım 2011 Perşembe

Kasım'ın ilk haftası pazarda neler var? Bu hafta hangi yemekler pişirilebilir?


Bu hafta pazardan neler aldık bir göz atalım:

Ispanak
Pazı

Kereviz
Brokoli

Balkabağı
Elma
Nar (kızım bayılıyor)
Mandalina
Avakado (bebeğimin kahvaltısını yoğunlaştırmak için ekliyorum)
Muz



Demek ki bu hafta evde neler pişecek:

Kıymalı ıspanak (geçen hafta doyamadık ıspanağa)
Zeytinyağlı kereviz (bol patatesli olunca çocuklar da severek yiyor)
Etli pazı dolması veya zeytinyağlı pazı yaprağı kavurma (zamanımıza göre)
Etli nohut yemeği

Bulgur pilavı
Sebzeli kuskus (havuç, soğan, brokoli)
Tavuk suyuna çorba ve tavuklu pilav (tavuğu sadece kışın yiyoruz)
Mahluta Çorbası (Kimyonlu Mercimek Çorbası)
Kabak tatlısı / sütlaç

Et ve balık hakkımızı haftasonu arkadaşlarla ya da akrabalarımızla yiyeceğimiz akşam yemeklerine saklıyoruz :)


2 yorum:

  1. Benim gibi yemeği arada bir yapan ne yapacağını da bir türkü bulamayan biri için iyi oldu bu liste;) Sık sık böyle listeler bekliyoruz o zaman.

    YanıtlaSil
  2. Beklemiş yemek yemeyi sevmediğimizden,ben hemen her gün yemek yapıyorum ama öyle heyecanlı yemek değil, işte böyle gördüğün gibi sıradan ve pişirmesi nispeten kolay yemekler yapıyorum. Fazla vaktimi almıyor. Haftada 1 kere alışveriş yapıp, dolaba da gerekli malzemeleri koyunca ne pişirebileceğini de biliyorsun zaten.
    Bir önceki hafat ne yemiştik unutmayayım diye yazmaya başlamıştım. Senin işine de yarıyorsa, her perşembe yazarım ben artık :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram

Twitt'le

Translate

İstatistiklerim


View My Stats