4 Kasım 2011 Cuma

İstanbul'da çocukla nerelere gidilebilir? Fenerbahçe Parkı

Evdeki kedimizden dolayı kızım hayvanlara temkinli yaklaşıyor :)

Gitmeyi sevdiğimiz mekanlardan biri de Fenerbahçe Parkı...

Resmin solundaki ördekler görünüyor mu?



Park, Fenerbahçe gibi restoran ve kafelerin yoğun olduğu bir bölgede minik bir vaha gibi. Yemyeşil, araba seslerinden uzak, deniz kenarında ve çocuklarla dolu....


Kediler, ördekler... Bir küçük kız daha ne ister?

Cıvıl cıvıl her taraf... Havanın güzel olduğu günlerde büyük ihtimal açık havada poz veren gelin ve damatlar görebilirsiniz. Haşlanmış mısır yiyebilirsiniz... Yalnız pusetle gezecekseniz, parkın bazı yerleri arnavut kaldırımlı, uyarmış olayım.




"Çimenlere basma" demem asla kızıma. O zaten nerede, nasıl davranacağını bilen küçük bir hanımefendidir, Kontes'tir :)


Resimde, orta arka tarafta duran minik at arabası görünüyor mu?

Kızım çitlerin üzerinden atlama antrenmanı yapıyorİ büyük kasların motor gelişimi için uygun bir aktivite :)




Araba korkusu olmadan çimenlerin üzerinde özgür bırakıyorum, dilediği gibi koşturuyor.


Yorulup acıkınca deniz kenarındaki kafeye gidiyoruz. Üniversite sınavına girmeden bir gün önce bu kafeye getirmişlerdi beni annemle babam, bende anıları vardır yani kafenin. Tostu da mükemmeldir.



Deniz kanarında, yeşillikler içerisinde, anne baba ve arkadaşlarla geçirilen bir günden daha güzel ne olabilir ki bir çocuk için!?



Not: Bu fotoğrafların çekildiği gün kızımın peşinde koştururken bir amca durdu yanımızda. Gayet dinç,sağlıklı ve yakışıklı görünüyordu. "Bunlardan 5 tane büyüttük biz." dedi. "Gözümüzü kapadık açtık, büyümüşlerdi.". Sonra da ekledi "Ama onlar büyürken yaşadığın yorgunluk hiç unutulmuyor.". Eh be amca, oldu mu şimdi :))

4 yorum:

  1. Sayın Çokbilmiş,

    Bu parka geldiğinizde bir haberleşsek de görüşsek, benim evim parka takriben 10 dk uzaklıkta.Sevgiler,eda

    YanıtlaSil
  2. Aa, gerçekten mi? Öyleyse bir daha geldiğimizde kesin haber veririz... Ömer'le tanışmak istiyoruz. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba çokbilmiş:) aslında adınızı bilmek öyle hitap etmek isterdim..çümkü size çok ama çok ısındım..dün gece 1buçuğa kadar bloğunuzu inceledim..yığınla post okudum..ben size bayıldım:) benimle arkadaş olur musunuz??
    kızınızla birlikte geçirdiğiniz keyifli zaman dilimleri beni çok etkiledi..çevremde genelde ölesine çocuk büyüten öylesine vakit geçiren insanlar var..ama ben kızımla planlar yapmaya onunla ilgilenmeye bayılan bi anneyim..sizin yazılarınızı ourken hep sizi ve kızınızı gözümde canlandırdım..nekadar şanslı bi kızınız var sizin gibi bi annesi olduğu için...
    birde şey çok ilgimiçekti..hiç sizin ve kızınızın yüzünüzün göründüğü bir resim yok..bu beni şaşırttı çünkü herkes bol bol foto yayınlıyor..nazar değer diyemi kontesin resmi yok?çünkü benim eşimde bu sebeple aslı kızımızın fotosunu face yada bi benzeri yerde yayınlatmıyor..buarada benimde 28 aylık dünya tatlısı bi kızım var..
    sık sık kızımla aktiviteli vakit geçirmek için ve bilgiler almak için bloğunuzu takip edicem..bu bloğu daha önce keşfetmediğime çom pişmanım....sevgiyle kalın! RABİA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olurum tabii, neden olmasın :)

      Sizin kızınız da çok şanslı bir çocuk belli ki... Çocuk yetiştirmek de, bebekle ilgilenmek de beceri isteyen işler. Mesela belki ben çocuk yetiştirmekte iyiyimdir de bir ergenle başa çıkmakta zorlanabilirim belki, bilemiyorum :) Herkesin farklı farklı yetenekleri var ne de olsa. Ben şimdilik idare ediyorum...

      Ben kendi resmimi tanınmamak için koymuyorum. Çok insanla karşılaştığım, ciddi olunması gereken bir işim var. Özel hayatımı fazla göz önüne serebileceğim bir iş değil. Bu nedenle özel hayatıma dair detaylar verdiğim bir alanda tanınır olmak istemiyorum.

      Kızımın resmini de iki nedenle yayınlamak istemiyorum:

      1. Çocuk istismarının en yaygın olduğu ülkelerden biriyiz malum Bana çok masum gelen bir fotoğraf, bir ruh hastasının elinde farklı değerlendirilebilir. Kızımın resmini kimsenin eline vermek istemem.
      2. Kızımın da kendisine ait bir özel hayatı var, benim bir parçam değil, o da bir birey. Onun resimlerine kendi bloguma koyarken iznin almam lazım ama aklı başına gelene kadar bu konuda izin veremez. Onun özel hayatına saygı göstermek adına resmini koymuyorum, onuna ilgili detaylar vermiyorum.

      Kızınıza da size de selamlar, sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram

Twitt'le

Translate

İstatistiklerim


View My Stats