3 Ağustos 2018 Cuma

Çantanı/Cüzdanını ve Arabanı Düzenleme ve Eşinle Başbaşa Zaman Geçirme Günü


Her Cuma çantamızı ve arabamızı düzenliyoruz. Bu düzenleme sadece birkaç dakikamızı alır ancak daha sonra bize çok zaman kazandıracaktır. Abur cubur paketleri, banka kağıtları, fişler ve diğer gereksiz kağıt çöpleri olmadan arabanın anahtarlarını bulmak kolaylaşır. Arabanızı düzenlerseniz, herhangi bir zor durum anında, aradıklarınızı daha kolay bulur; arabanıza aldığınız misafirleriniz karşısında güç durumda kalmazsınız. Her Cuma, bu iki görev için birkaç dakikanızı ayırın. İşte çöpe gitmesi gerekenlerin listesi:
  • Kullanılmış sakız/şeker paketleri
  • İçecek kutuları/pet şişeler
  • Banka makbuzları/işe yaramayan kağıt çöpleri
  • Arabadan inerken unutulmuş çantalar
  • Hırkalar/giysiler/ayakkabılar
Zamanlayıcını ayarla ve hızla temizle. Düzenli olmak bulaşıcıdır. 

Cuma günü ayrıca eşinizle başbaşa vakit geçirme gecenizdir. İlişkiler de beslenmek ister. Eğer ilişkinize yeteri kadar önem vermezseniz, bir gün çocuklarınız büyüdüğünde, hayatınızı geçirmek için seçtiğiniz kişiyi artık tanımadığınızı fark edebilirsiniz. Eşinizle birlikte büyüyüp gelişmek sizin ellerinizde. Eğer evli değilseniz bile hepimizin ilişkileri var. Bu ilişki evlilik olabileceği gibi dostluk da olabilir. İhmal ettiğin ilişkilerin için bugün eline telefonu al ve bir merhaba diyerek işe başla. 

İlişkiler de insanlar gibi canlıdır, neticede duyguları olan insanlar arasında meydana gelir. Kalplerimizi açıp başka birini içeri aldığımızda daha iyi insanlar oluruz. İlişkilerimizi görmezden gelip, sonra da aynı kalmalarını bekleyemeyiz.İnsanların ilgiye ihtiyacı vardır. Sizin de ilgiye ihtiyacınız var! Eğer ilginizi verirseniz, size verdiğiniz kişiden beklediğiniz ilgi olarak geri dönecektir. 

Eşinle yapabileceklerin hakkında bazı öneriler:

  1. 20 saniye öpüşebilirsin. Güldüğünüzü görür gibi oluyorum. Ona bunun bir görev olduğunu söylerseniz FlyLady'den hoşlanabilir.
  2. En son ne zaman başbaşa yemek yediniz? Dışarı çıkmak zorunda değilsiniz. Çocukların akşam yemeğini yedirin ve siz eşinizle başbaşa yemek yerken onlara bir film açın. Film bittikten sonra da çocuklara özel bir tatlı ikram edin ve eşinizle geçirdiğiniz zaman boyunca sizi rahatsız etmemelerini rica edin.
  3. Ailece yenen bir akşam yemeğinden sonra eşinizle başbaşa çay içebilirsiniz.
  4. Çocuklar yattıktan sonra birlikte yıldızları izleyebilirsiniz.
  5. Işıkları kapatıp birlikte bir film seyredebilirsiniz.
  6. Aynı anda yatağa girin ve ışıkları kapamadan önce 5-10 dakika sohbet edin.
  7. Arabaya bindiğinizde radyo dinlemek yerine sohbet edin.
  8. Eşine sevgi mesajları yazabilir, cebine arabasına koyabilirsiniz. Ya da onu yemeğe davet eden telefon mesajları yollayabilirsiniz.
  9. Eşiniz konuşurken, onu gözlerine bakarak dinleyin.
Eğer her gün için özel bir şeyler yapmaya çabalamıyorsanız, hayatın özel bir zevkini yaşamadan es geçiyorsunuz demektir. Bu zevk, eşinizin gözlerindeki takdir ve sevgiyi görme zevkidir. Bu tür buluşma zamanları için paraya da ihtiyacınız yok. Her şeyden fazla ihtiyacınız olan şey zaman. Bu zamanı kendinize yaratmak için planlama yapmanın vakti geldi. Planınızı yapın ve harekete geçin, eşiniz kesinlikle bu çabanızı takdir edecektir.

Bir kere evinizin düzene girip, rutinleriniz kurulduktan sonra evi bir yuva ve evliliği de sadece bir yaşam birlikteliğinden daha fazlası haline getirmek için daha fazla zamanınız olacak.

Eğer bekarsanız, kendiniz için özel bir şeyler yapmaya zaman ayırın. Bir arkadaşınızı davet edin, açık havada yürüyüşe çıkın. Her ne yapmayı seviyorsanız, onu yapmak için kendinize zaman ayırın. Eğer siz kendinize özel ilgi göstermezseniz, kimden göstermesini bekleyebilirsiniz?

39 yorum:

  1. Biz Annelerin zamani o kadar degerli ki sizi cok iyi anliyorum Benim evde de 3 koca oglan var.😊😊😊

    YanıtlaSil
  2. Tekrar yazmaya başladığınız için çok sevindim,hep ilgi ile okuyorum,uyguluyorum,Instagram'da da bakıyorum...çok sevindim,tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. Sitenizi büyük bir keyifle dönüp dönüp okuyorum. Zaman zaman unuttuğumuz faydalı bilgiler için çok teşekkürler. Yazmayı hiç bırakmayın olur mu? Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Uzun zamandır bakmamistim. Artık umudunu kaybetmistim yazmıyorsunuz diye. Bugün görünce çok sevindim, tüm.yazilarinizi okuyorum

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Bu, böbrek satmak isteyen herkese açık bir ilan, böbrek nakli ihtiyacı olan hastalarımız var, bu nedenle böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen iowalutheranhospital@gmail.com adresindeki e-posta adresimizden bizimle iletişime geçin.
    Ayrıca +1 515 882 1607 numaralı telefondan whatsapp'ı arayabilir veya bize yazabilirsiniz.

    NOT: Güvenliğiniz garanti altındadır ve hastamız, onları kurtarmak için böbrek bağışı yapmayı kabul eden herkese büyük miktarda para ödemeyi kabul etmiştir. Sizden haber almayı umuyoruz, böylece bir hayat kurtarabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  7. Sizin yazdıklarınızı okumaktan çok keyif alıyorum ve rutinlerinizi yapmaya çalışıyorum gerçekten güzel yazılar yazıyorsunuz. Devam edin lütfen. Bırakmayın yazmayı

    YanıtlaSil
  8. Ah bir minnoş daha mı gelmiş sizin eve <3 Güle güle büyütün evlatlarınızı. Tekrar yazmanızı, şimdiki halinizi, hayatınızı anlatmanızı dört gözle bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni hala çok seviyorum çokbilmiş. Cennette olduğuna eminim. Sevgilerle.

      Sil
    2. Ben de hala cok seviyorum..Hamileligimde rastlamistim essiz blog'una...Simdi Ruhu sad olsun diye yine actim.Gulumsedim.

      Sil
  9. Bu, böbrek satmak isteyen herkese açık bir ilan, böbrek nakli ihtiyacı olan hastalarımız var, bu nedenle böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen iowalutheranhospital@gmail.com adresindeki e-posta adresimizden bizimle iletişime geçin.
    Ayrıca +1 515 882 1607 numaralı telefondan whatsapp'ı arayabilir veya bize yazabilirsiniz.

    NOT: Güvenliğiniz garanti altındadır ve hastamız, onları kurtarmak için böbrek bağışı yapmayı kabul eden herkese büyük miktarda para ödemeyi kabul etmiştir. Sizden haber almayı umuyoruz, böylece bir hayat kurtarabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  10. Yazınız çok güzel ve faydalı oldu. Bu faydalı yazıdan dolayı teşekkür ederiz. Yoğun geçen iş hayatı ve tatil dönemlerinizde sağlığınızı göz ardı etmeyiniz.
    Sizi yoğun tempolu hayatınızı destekleyecek diyet, sağlıklı beslenme, kişisel bakım gibi birçok konuda faydalı bilgiler içeren Web sayfamıza da bekleriz.

    >> https://www.diyetuzmani.com.tr

    #diyetisyen,#diyetisyenler,#diyetuzmanıbeslenmedanışmanı,#türkiyenineniyidiyetisyenleri

    YanıtlaSil
  11. Aşağıdakileri içeren çok çeşitli finansal hizmetler sunuyoruz: İş Planlaması, Ticari ve Gelişme Finansmanı, Mülkler ve İpotekler, Borç Konsolidasyon Kredileri, Ticari Krediler, Özel krediler, Bireyler, şirketler ve kurumsal kurumlar için yıllık faiz oranına sahip Konut Finansmanı Kredileri. Aileniz için en iyisini alın ve Genel Kredi programımızla birlikte hayalinizdeki evin sahibi olun. İlgilenen başvuru sahipleri BBM INVITE yoluyla bize ulaşmalıdır: {D8980E0B}
    Sadece WhatsApp: (+ 44) 7480 729811
    Tel .... (+ 44) 7480 729811
    E-posta: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

    YanıtlaSil
  12. Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD'de Patricia Sherman. Banka draftımı silmek ve yeni bir işe başlamak için 185.000,00 USD tutarında borçlanma deneyimimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettim ve banka poliçesi yüzünden eşyalarımı aldığımda başladı, bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Böylece çok çaresiz kaldım ve her yönden fon aramaya başladım. Neyse ki benim için, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi şirketi firmasından bahsetti, dolandırıcılıktan çok etkilendim, ama durumumdan endişe duydum ve arkadaşımdan bu şirket hakkında tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla iletişime geçmek, çevrimiçi borç verenlerle olan geçmiş tecrübemden dolayı benden gerçekten şüphe duyuyordu. '' Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşıma çok yardımcı oldu ve bugün, bu kredi şirketi sayesinde, iyi organize edilmiş iş ve sorumlulukların gururlu sahibi, bana geri gülümsedi. Dolayısıyla, kendi işinizi kurmanız veya büyütmeniz gerekiyorsa ya da herhangi bir maddi sıkıntıdan borç almanız gerekiyorsa, bugün işinizde bir finansal gelişme fırsatı bulmanızı öneririz… .. {E-posta:} Elegantloanfirm @ hotmail .com .. kredi için online aldatmaca kurbanı değil. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  13. Bu Mayo Clinic'ten genel bir mesajdır ve böbrek satın almakla ilgileniyoruz, eğer bir böbrek satmak istiyorsanız, lütfen aşağıdaki e-posta adresimizden doğrudan bizimle iletişime geçin.
    mayocareclinic@gmail.com
    Not: Bu güvenli bir işlemdir ve güvenliğiniz garanti edilir.
    Daha fazla bilgi için lütfen bize bir e-posta mesajı gönderin.

    YanıtlaSil
  14. Benim adım Rusya'dan Bayan Nadia Albert, Ve ben bugün Kredi ödünç alan Bay Russ Harry'nin yardımıyla mutlu bir kadınım. Kredi arayan herkesi bu Kredi şirketine yönlendireceğim. Bana ve aileme mutluluk verdi, 2 çocuklu bekar bir anne olduğum için hayatımın her yerine başlamak için 500.000,00 dolarlık bir krediye ihtiyacım vardı. 500.000,00 ABD Doları, düşük bir oranda. O, Tanrı'dan korkan bir adamdır, eğer krediye ihtiyacınız varsa ve krediyi geri ödeyecekseniz lütfen onunla iletişime geçin E-posta yoluyla Elegantloanfirm@hotmail.com / Whatsapp numarası + 393511617486

    YanıtlaSil
  15. Çok çok üzgünüm, hiç unutmayacağım Çokbilmişi.....

    YanıtlaSil
  16. Son yazısını okumak için geldim. Çoğu dijital ayak izi silinmiş durumda. İlk bu blogda tanıdık sevdik çoğumuz. Allah rahmetiyle muamele etsin. Açtığı hayır kapıları, bakış açıları hep yaşayacak, yaşatacak onu..

    YanıtlaSil
  17. Canım Pınar seni okumaktan ve seni tanımaktan büyük keyif aldık. Seni seviyorum. Buraya neden yazıyorum bilmiyorum. Ahirette buluşmak duasıyla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif hanım iki gün önce mail kutuma diüşen bir yorumun peşinden Pınar yazmış mı acaba diye gelip son yazısında yorumları görünce vurulmuşa döndüm.Blogger olduğunuzu görünce bana yanıt vereceğinizi umarak yazıyorum. pankreas kanserinden vefat ettiğini öğrendim.2013 yılında ben de kanserle boğuştuğum için blog dünyasından ve dostlardan zorunlu kopmuştum. Ne zaman hastalandı ne zaman kaybettik? Çocuklar neredeler gibi sorular yüzünden uykum kaçıyor lütfen beni bilgilendirir misiniz ?Nur içinde yatsın ,kızım gibi severdim ondan çok şey öğrenmiş biriyim.Artık dualarımda... lütfen yanıt ver.
      sevgiler yolluyorum

      Sil
  18. Yaklaşık on yıldır önce burada, yazılarından çok şey öğrendiğim, sonra blog dışında evde, bahçede, sokakta,pazarda; minikleriyle, toprakla,arılarla, böceklerle,kitaplarla, üretimle, kısacası hayatla kurduğu ilişkiyi uzaktan da olsa keyifle izlediğim cokbilmis, iyi ki yazdın, iyi ki böylece tanıştık. Yattığın yer incitmesin, hayatımıza kattığın her değer, çok sevdiğin sade ailene ferahlık ve şifa olsun.

    YanıtlaSil
  19. Pinar hanımın yattığı yer nur olsun. Cok cok uzgunum. Allahim guzel ailesine uzun ömürler versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınar hanım neden vefat etti.cok üzüldüm.

      Sil
  20. Allah rahmet eylesin yavrucaklari ve daha hayallerimiz vardı yazan eşini düşündükçe için aciyor...

    YanıtlaSil
  21. Çok üzüldüm. Hayranlıkla takip ediyordum. Neler neler öğrendim ondan. Yakınları eğer burayı okuyorlarsa başınız sağolsun, Allah başka acı göstermesin. İçinize sinerse bu bloğu açık tutarsanız arada bakar, onu yad ederiz. İnsan hatırlandıkça bir nevi yaşamaya devam eder. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  22. Nasil oldu ne zaman?Ben hep onunla konuşmayı hayal ederdim.Çok acayip oldum şimdi.Çok garip..

    YanıtlaSil
  23. Kami menawarkan berbagai layanan keuangan yang meliputi: Perencanaan Bisnis, Keuangan Komersial dan Pembangunan, Properti dan Hipotek, Pinjaman Konsolidasi Hutang, Pinjaman Bisnis, Pinjaman Swasta, Pinjaman Refinancing Rumah dengan tingkat bunga rendah per tahun untuk individu, perusahaan dan badan usaha. Dapatkan yang terbaik untuk keluarga Anda dan miliki rumah impian Anda juga dengan skema Pinjaman Umum kami. Pelamar yang tertarik harus menghubungi kami melalui

    Salam Hormat:
    Ibu iskandar Lestari {C.E.O}
    ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY
    WhatsApp:+62-822-7404-5059
    Tel....:+62-822-7404-5059
    Instagram: @iskandar_Lestari_Loans_Company
    Email: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

    YanıtlaSil
  24. BU DÜNYADAN BIR PINAR AKTI GITTI

    YanıtlaSil
  25. Merhaba, borç konsolidasyon kredisi, teminatsız krediler, işletme kredileri, ipotek kredileri, araba kredileri, öğrenci kredileri, kişisel krediler, risk sermayesi vb. mi arıyorsunuz? Ben özel bir borç verenim, şirketlere ve bireylere% 2'lik düşük ve makul faiz oranlarıyla kredi veriyorum. E-posta adresi: christywalton355@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. Ara ara girip bakıyorum, tekrar tekrar üzülsem de Pınar hanımdan bir iz görmek hoşuma gidiyor sanirim. Ruhu için el fatiha

    YanıtlaSil
  27. Ara ara girip bakıyordum. Bugün yorumları okudum acı gerçeği öğrendim. Allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram

Twitt'le

Translate

İstatistiklerim


View My Stats