30 Mart 2011 Çarşamba

Fakir (ve babasız) çocukları ücretsiz okutan bir okul var mı? Darüşşafaka nedir?



Var, Darüşşafaka... Benim babam Darüşşafaka mezunu ve ben anne tarafımdan Köy Enstitüleri'ne, baba tarafımdan da Darüşşafaka'ya çok şey borçluyum bugünüm için.

Çevrenizde babasız, yoksul ve başarılı ilkokul öğrencileri varsa Darüşşafaka'dan haberdar edin:

Darüşşafaka, her yıl babasını kaybetmiş, ilköğretim 3. sınıftan 4. sınıfa geçen öğrencilere ulaşarak onları sınavına davet ediyor. Sınavlar sonucunda 120 çocuk tam burslu ve tam yatılı olarak okula girmeye hak kazanıyor.

Geçtiğimiz yıl 30 ilde sınav tanıtımı ve 20 il merkezinde sınav yapıldı. Türkiye genelinde 13.325 babasını kaybetmiş 3. sınıf öğrencisine tek tek ulaşıldı, sınavı kazanan 120 öğrencimizin %66’ sı Anadolu’ dan, % 34’ ü ise İstanbul’ dan oldu.

Bu yıl yeni çocuklarımızı aramıza katmak için 29 Mayıs’ta 20 sınav merkezinde sınavımız gerçekleştirilecektir. Sınava ilişkin detaylı bilgiler Cemiyetimiz ve Okulumuz web sayfalarında da yayınlanmaktadır. http://www.darussafaka.org/v/1810 ve http://www.darussafaka.k12.tr/ 
Amacımız, her sene daha çok öğrenciye ulaşmak ve yaşamlarını değiştirmek.

Darüşşafaka Cemiyeti
0212 276 5020/484

ÖZEL DARÜŞŞAFAKA İLKÖĞRETİM OKULU ADAY ÖĞRENCİ KAYIT ŞARTLARI
KAYIT BAŞLANGICI: 03 OCAK 2011
KAYIT BİTİMİ: 25 MAYIS 2011
SINAV GÜNÜ: 29 MAYIS 2011
SINAV SAATİ: 10:00

ADAYLARDA ARANAN KOŞULLAR

1) T.C vatandaşı olması,
2) Babasının hayatta olmaması,
3) Ailesinin maddi durumunun öğrenimini sürdürmesine yeterli olmaması,
4) 2001 ya da daha sonraki tarihlerde doğmuş olması, (Yaş düzeltmesi geçersizdir)
5) 2010–2011 Eğitim-Öğretim yılında üçüncü sınıf öğrencisi olması,
6) Sağlık ve diğer yönlerden yatılı okula kabulüne sakınca bulunmaması,

ADAY KAYDI İÇİN GEREKLİ BELGELER

1) Adayın okumakta olduğu İlköğretim Okulu Müdürlüğü'nden alınacak ve 3. sınıf öğrencisi olduğunu kanıtlayan imzalı ve mühürlü belge. (Okul karnesi kabul edilmez)
2) Nüfus Cüzdanı fotokopisi.
3) VUKUATLI AİLE NÜFUS KAYIT ÖRNEĞİ (Suret, fotokopi, muhtar belgesi, ölüm tutanağı kabul edilmez.)
4) Adayın (2) adet yeni çekilmiş vesikalık fotoğrafı.
5) Başvuru formu

NOT: Kayıt için istenen belgelerin dikkatle kontrol edildikten sonra ÖZEL DARÜŞŞAFAKA İLKÖĞRETİM OKULUNA EKSİKSİZ OLARAK ULAŞTIRILMASI gerekmektedir.

Sınavı kazanan öğrencilerden YATILI OKULA KABULÜNE ENGEL OLMADIĞINA İLİŞKİN HÜKÜMET DOKTORLUĞU VEYA SAĞLIK OCAĞI'NDAN RAPOR getirmeleri istenecektir. Adaylar ayrıca okulumuzda sağlık kontrolünden geçirilecektir.

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram

Twitt'le

Translate

İstatistiklerim


View My Stats